homePROFILETAGBOARDCREDITStumblrtwitterfollow
#2RK1
Assalamualaikum. :)

With my sister. aku lagi comel. haha. xD 

6 November 2012-Selasa

I'm going for jamuan kelas. yeahhh. sumpah best. first time dapat gather ramai ramai macam ni. :) even 3 orang tak dapat datang tapi takpe lah at least ramai datang. Aku order Karang Seafood Steek + apple juice. Tak habis pon makan. Dengan condition aku yang terlebih sihat ni. Rasa semua sesedap air kosong. -.- Tapi yang best nye kitorang banyak tangkap gambar. haha. gila kan? haziq amek phone aku, entah ape die tweet. -.- pastu dia bagi phone aku kat hakim. kalau hakim pegang phone aku. huh. 'mesej' je yang mampu dia tekan. nasib dia tak baca semua. haha. :D 

lepas tu lepas tu, kitorang tangkap gambar dengan teacher Aziah. yeahh. our mother in the class. :* lepastu lepastu aku tangkap gambar dengan hakim. my hero. lol. xD  lepastu lepastu dengan haziq. ustaz aku. :D lepastu lepastu dengan najihah. lepastu lepastu dengan sape tah. lepastu lepastu ramai ramai. haha. gila aku ni. -.- lalala~ yang penting nya, time akhir tu aku sempat dating dengan hakim. haha. kesian Asmaa kena ignore. kejam aku ni. :3 ahaha. aku story semua benda kat hakim. he said 'hidup kau complicated gila, banyak konflik' . yeah. that's it. kalau tak complicated, takkan la aku nangis hampir setiap malam. :') lepas cerita kat hakim tadi, rasa much better. untung dapat kawan macam dia. :3 haha. 

k lah banyak nak story. tapi aku ngantuk....sangat. :/ daripada aku balik jamuan tadi sampai sekarang aku tahan ngantuk. Gila kan. :P takpe lah. dah biasa. haha. macam orang kesah. kbye. 

btw, gambar upload esok maybe. tengok lah kalau free. :)
POSTED BY Hafiezah ON Tuesday, 6 November 2012 @ 11:21
all rights reserved desiree 2012 | forth